فاطمه منصوری ؛
تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان: اقدامات در خصوص پارک اقتصاد دیجیتال باید به گونه‌ای شکل گیرد تا این پارک همواره یک مرکز ماندگار و مولد باشد.
کد خبر: ۹۶۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ 22 May 2021

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در جلسه بررسی و پیگیری وضعیت روند اقدامات پیرامون راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال، گفت: با وجود تمام محدودیت‌هایی که در مسیر راه اندازی پاک اقتصاد دیجیتال وجود داشت، پیگیری ها، تعامل، همکاری، تلاش و مساعدت‌های مطلوبی صورت گرفت تا این پارک به یک مرکز مولد و ماندگار تبدیل شود.
وی تصریح کرد: نیاز است تا قبل از افتتاح و بهره برداری از این مرکز، فیزیک کار و تمام امور عمرانی انجام، تجهیزات فرآهم شده، شتاب دهنده‌ها استقرار یافته، دوره‌های آموزشی تدوین و فراخوان‌های لازم برای جذب دانش پذیر انجام شود.

فاطمه منصوری  ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین پارک اقتصاد دیجیتال کشور، استان و تمام کسانیکه در این مسیر گام برداشتند، تاکید کرد: تلاش داریم تا پارک اقتصاد دیجیتال، به صورت آماده به کار و کامل، افتتاح و به بهره برداری برسد.
منصوری  در پایان ضمن تاکید بر این مهم که پارک اقتصاد دیجیتال پس از افتتاح باید پرقدرت و با حداکثر توان به کار خود ادامه دهد، ابراز امیدواری کرد: انشاالله تلاش داریم تا نیمه خرداد سال جاری، این مرکز به بهره برداری برسد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار