به تازگی از فصل جدید محتوایی بازی شدیدا محبوب Call of Duty Mobile رونمایی شده است. این طور که به نظر می‌رسد Call of Duty Mobile در حال حرکت به سمت اتمسفر غرب وحشی است.
کد خبر: ۹۶۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ 21 May 2021

 

به گزارش تابناک سمنان فصل جدید بازی Call of Duty بالاخره معرفی شد. این فصل که Spurned and Burned نام دارد، حال و هوایی متناسب با غرب وحشی را به بازی خواهد آورد. با آغاز این فصل شاهد بتل پس دیگری پر از سلاح‌ها، شخصیت‌ها و پوسته‌های جدید برای جامعه‌ی Call of Duty Mobile خواهیم بود. این چهارمین فصل برای این شوتر موبایلی محبوب بوده و به‌روزرسان آن همین حالا هم در دسترس قرار گرفته است. البته یک هفته با آغاز فصل جدید در بازی فاصله داریم. علاوه بر محتوای وسترن جدید، شاهد رویداد ۸۰s Action Heroes هم خواهیم بود. رویدادی که هم‌زمان با Call of Duty: Black Ops Cold War است. این رویداد قهرمانان محبوبی مثل Rambo را به بازی اضافه خواهد کرد.

طبق تصاویر منتشر شده، قرار است شاهد سیلی از محتوای جدید برای بازی‌بازان Call of Duty Mobile باشیم. بازی‌بازان قادر خواهند بود تا از طریق بتل پس به یک سلاح تک‌تیرانداز به نام MK2 دسترسی پیدا کنند. هم‌چنین Scorestreak جدیدی با نام Hawk X3 در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد کرد. طبق اطلاعات در دسترس، Hawk X3 یک پهپاد مجهز به تیربار بوده و برای دسترسی به آن نیاز به ۷۵۰ امتیاز خواهید داشت. چندین پوسته‌ با تم وسترن هم برای اپراتورهای Morte، Scarllete، Alex و Scylla عرضه خواهد شد. این البته تنها بخشی از محتوای بتل پس جدید بازی Call of Duty Mobile است.

با آغاز فصل چهارم شاهد برگزاری دومین سری Ranked بازی هم خواهیم بود. این سری شامل بخش Clan Wars هم خواهد بود. خط زمانی Call of Duty Mobile تا کنون دوره‌های مختلفی را تجربه کرده و شاهد چشم‌اندازهای مدرن، آخرالزمانی یا آینده‌نگرانه در این بازی بوده‌ایم. سفر جدید هواداران به دنیایی وسترن، بسیاری را هیجان‌زده کرده و واکنش هواداران به این رویداد تا کنون مثبت بوده است. پوسته‌ی کابوی Morte در Warzone میان بازی‌بازان محبوب بوده و حال آن‌ها قادر خواهند بود تا به این پوسته در Call of Duty Mobile هم دسترسی داشته باشند.

بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS در دسترس است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار