امام جمعه میامی:
امام جمعه میامی با اشاره به ضرورت انتخاب افراد اصلح در انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰، گفت: تلاش جهادی برای خدمت به مردم وجه تمایز نامزد‌های اصلح است.
کد خبر: ۹۶۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳ 21 May 2021

تلاش جهادی برای خدمت به مردم وجه تمایز نامزدهای اصلح است

 

به گزارش تابناک سمنان  حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر، ضمن اشاره به خصوصیت‌های نامزدهای اصلح، ابراز کرد: کار جهادی برای رضای خدا و خدمت به خلق یکی از مهمترین ویژگی‌های نامزدهای اصلح انتخابات است.

وی با بیان اینکه نامزد اصلح باید ساده زیست باشد، افزود: تلاش جهادی برای خدمت به مردم وجه تمایز نامزدهای اصلح است لذا مردم می‌بایست به بهترین افراد رأی دهند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است، ابراز کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند حضور در انتخابات رسالت همه ما است اما از این منظر، دومین وظیفه‌ای که بر دوش داریم در کنار حضور، انتخاب اصلح محسوب می‌شود.

صفایی پور با بیان اینکه وحدت و همدلی رمز حضور در انتخابات است، تاکید کرد: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات خرداد ماه هستند و لذا مردم با حضورشان باید این نقشه‌های شوم را خنثی سازند.

وی حضور آگاهانه مردم در عرصه انتخابات را خنثی کننده تهدید دشمنان دانست و تصریح کرد: از نامزدها می‌خواهیم تا در کنار عدم تخریب دیگران، ارائه برنامه‌های عملیاتی و اثر بخش خود را در دستور کار قرار دهند تا مردم از برنامه‌هایشان آگاه شوند.

امام جمعه میامی در دومین بخش سخنان خود ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، تاکید کرد: امروز اسرائیل در افول و اوج ذلت قرار دارد تا جایی که برای صلح دست به دامن سازمان‌های جهانی مانند سازمان ملل شده است.

صفایی پور اهانت به مسجد الاقصی را شرمساری اسرائیل خواند و آن را محکوم کرد و افزود: تنها راه پیروزی و شکست اسرائیل وحدت جامعه اسلامی است زیرا کسی از بیرون برای ما دل نمی‌سوزاند و غرب حتی اقدام صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم هم نکرده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار