به مناسبت روز جهانی مخابرات ؛
تابناک سمنان: مجید دارایی مدیر مخابرات منطقه سمنان از افتتاح ۸۸ طرح‌ مخابراتی در استان سمنان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 17 May 2021

بالغ بر 68 میلیارد ریال طرح‌ مخابراتی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

 

مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: بستر‌های لازم برای افتتاح ۸۸ طرح مخابراتی در استان سمنان فراهم است.

وی تصریح کرد: اجرای کابل‌کشی فیبرنوری، توسعه شبکه «اف. تی. تی. اچ»، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر وایرلس، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستا‌ها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، نصب و راه‌اندازی تکنولوژی جی ۳وجی ۴، ایجاد مراکز تلفن جدید و نوسازی و بهسازی سیستم‌های برق از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته مخابرات و ارتباطات امسال است.

مجید دارایی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای تکمیل  پروژه‌های ناتمام گفت : مبلغ سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از ۶۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال استو  به مناسبت هفته ارتباطات ۴۰ پروژه در حوزه توسعه شبکه از جمله پروژه‌های فیبرنوری، «اف. تی. تی. اچ» و وایرلس با مشخصات اجرای فیبر شهری و بین‌شهری سازمان‌ها جهت تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستایی، نصب تجهیزات «اف. تی. تی. اچ» در استان و نصب وایرلس جهت بهبود انتقال بین مراکز و توسعه شبکه نوری و کافو مسی و ۳۴ پروژه حوزه دیتا با مشخصات توسعه، ظرفیت‌سازی و بهبود زیرساخت دیتا با هدف کیفیت سرویس و افزایش رضایت مشتریان آماده بهره‌برداری است.

داراییبیان کرد: به همین مناسبت ۱۰ پروژه حوزه تلفن ثابت با مشخصات توسعه تلفن ثابت جهت تسهیل ارتباطات مراکز و انتقال شهری و روستایی و همچنین چهار پروژه حوزه توسعه پاور و تغذیه نیرو با هدف بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و تأمین برق پایدار در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان جلب رضایت مشترکان در ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر به آن‌ها، توسعه و بهینه‌سازی شبکه تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقای فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت تکنولوژی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را از جمله اهداف اجرای پروژه‌های مخابراتی عنوان کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار