کد خبر: ۹۶۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ 16 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، خبار فرماندهی انتظامی استان در مورخ26اردیبهشت ماه 1400 به شرح زیر تقدیم می گردد.


2 کلاهبردار در شهرستان "جویبار"دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف کلاهبرداری به مبلغ 50میلیارد ریال به بهانه خرید و فروش عتیقه جات با دستگیری 2 نفر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید موسی حسینی " در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان "جویبار" در پی دریافت پرونده ای مبنی بر کلاهبرداری توسط 2 فرد شیاد به ارزش 50 میلیارد ریال به بهانه فروش اشیای عتیقه و باستانی، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان "جویبار" با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهمان را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری هر 2 متهم در عملیات غافلگیرانه، اظهار داشت: ماموران متهمان را پس از اعتراف به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکی پرونده به مبلغ 50 میلیارد ریال در قبال فروش اشیای عتیقه با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ حسینی در خاتمه با بیان اینکه خرید و فروش آثار باستانی جرم بوده و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک به تجارت آثار باستانی و اشیای عتیقه موضوع را از طریق سامانه 110 در کمترین فرصت ممکن به پلیس اطلاع دهند.#
____________________

کشف 77 فقره سرقت در مازندران

رئیس پلیس پیشگیری استان ازکشف 77فقره سرقت در اجراي ششمین مرحله از اجرای طرح محله محور توسط مأموران کلانتری و پاسگاه ها خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سید محسن جعفری" در این خصوص اظهار داشت: ششمین مرحله از طرح محله محور با بکارگیری ماموران انتظامی کلانتری ها و پاسگاه ها با محوریت پيشگيري و مقابله با سرقت در سطح استان به اجرا در آمد.
وی ادامه داد: دستگیری 41 نفر سارق و کشف 77 فقره سرقت ، دستگیری 11 نفر معتاد و 3 نفر خرده فروش و کشف مقادیری مواد مخدر توسط ماموران انتظامی کلانتری ها و پاسگاهها ، از نتایج اقدامات اجرای این طرح یک روزه بوده است.
رییس پلیس پیشگیری استان افزود: علاوه بر پاکسازی نقاط آلوده، توقیف 38 خودرو و 7 موتور سیکلت متخلف و دستگیری 47 متهم باتهام جرائم مختلف از دیگر دستاوردهای ماموران کلانتری و پاسگاه های در استان بوده است .
رئیس پلیس پیشگیری استان در خاتمه با اشاره به اینکه رسالت پليس ارتقاء امنيت و آرامش شهروندان است ، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي به صورت شبانه روزي با سارقان و مخلان امنيت و آرامش شهروندان به شدت برخورد خواهد کرد و اجازه فعاليت غیر قانونی به آنها نخواهد داد.
_______________________

انهدام باند سارقان کابل برق/ اعتراف به 22 فقره سرقت درگلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از انهدام باند سارقان سیم کابل هوایی خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به 22 فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ " محمودکلوانی " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل هوایی ، ماموران انتظامی شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان را به عنوان وظیفه ذاتی شان در دستور کار خود قرار دادند .
وی گفت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی سرنخ های به دست آمده و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی مخفیگاه 3سارق حرفه ای سیم و کابلهای برق را شناسایی کردند.
سرهنگ محمودکلوانی با اشاره به دستگیری 3سارق کابل و اعتراف آنان به بزه انتسابی و فروش اموال مسروقه به یک مالخر دریکی از شهرستان های همجوار ، تصریح کرد : ماموران انتظامی با دریافت نیابت قضائی مالخر اموال مسروقه را نیز در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با بیان این که مالخر دستگیرشده به خرید اموال مسروقه در بازجویی ماموران انتظامی اعتراف کرد، بیان داشت: ماموران هر 4 متهم را پس از اعتراف به22فقره سرقت سیم و کابل برق و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
_______________________

كشف 1500 کیلو گوشت قاچاق در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از كشف 1500 کیلو گوشت قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و 200میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ" ناصر علی صفرپور" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : ماموران پاسگاه بخش انتظامی هولار در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق گوشت، بررسی موضوع را در اولویت کاری خود قرار دادند.
وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی و شناسایی یک خودروی نیسان حامل گوشت قاچاق ، افزود: ماموران انتظامی پس از توقیف خودروی نیسان ،در بازرسی از آن 1500 کیلو گرم گوشت قاچاق و فاقد مجوز بهداشت را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: کارشناسان ارزش گوشت های قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 200 ميليون ریال برآورد کردند.
سرهنگ صفرپور در خاتمه ضمن بیان اینکه در این ماموریت پلیسی یک قاچاقچی گوشت دستگیر شد گفت:شماره تماس 110 بهترین و مناسبترین راه ارتباطی شهروندان با پلیس می باشد،مردم در صورت نیاز به فوریتهای پلیسی با این شماره تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار