فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری یک سارق سابقه‌دار در سنندج خبر داد و گفت: این مجرم حین تحقیقات به ۲۷ فقره انواع سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.
کد خبر: ۹۶۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 16 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، سردار علی آزادی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته، ماموران انتظامی شهرستان سنندج سارق سابقه دار را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اعتراف متهم به ۲۷ فقره انواع سرقت، اضافه کرد: یک نفر مالخر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

سردار آزادی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، یادآور شد: پلیس بنا به وظیفه ذاتی در راستای پیگشیری و کشف جرایم به طور شبانه روزی تلاش می‌کند، اما لازم است شهروندان نیز با مراقبت بیشتر از اموال شخصی خود یاریگر پلیس باشند.

چهار تن تخم مرغ غیربهداشتی در دهگلان کشف شد

فرمانده انتظامی دهگلان هم از کشف چهار تن تخم مرغ غیربهداشتی و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی صلوات آباد در حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون حامل تخم مرغ قاچاق و غیربهداشتی را شناسایی کردند.

سرهنگ یوسف درویشی افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر مقدار چهار تن تخم مرغ غیربهداشتی بدون تاریخ و بدون مجوز کشف شد.

وی با بیان اینکه مقصد این تخم مرغ‌ها استان‌های دیگر کشور بود، یادآور شد: کارشناسان ارزش کالای غیرمجاز کشف شده را بیش از۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ درویشی ادامه داد: در همین راستا یک نفر به عنوان متهم دستگیر و به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار