امام جمعه میامی:
امام جمعه میامی گفت: انتخابات به مثابه موضوع وحدت آمیز در نظام اسلامی است و وحدت رمز اقتدار و عزت ایران اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 13 May 2021

وحدت رمز اقتدار و عزت ایران اسلامی است

 

به گزارش  تابناک سمنان حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور صبح پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر میامی به میزبانی مسجد جامع، با بیان اینکه چشم دشمنان به انتخابات آتی ایران اسلامی در خرداد ماه است، ابراز کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمه شدن انقلاب اسلامی حداقل فایده حضور پر شور مردم در انتخابات است، ابراز کرد: مشارکت انتخابات نشان می‌دهد که مردم ما پای نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و به افراد صالح رأی خواهند داد.

ضرورت برگزاری انتخابات با شکوه

امام جمعه میامی با بیان اینکه مردم باید کسانی را انتخاب کنند که متدین، انقلابی و کاری باشند، تاکید کرد: انتخابات راهی است که بتوانیم مطالبات را پیگیری کنیم و در نتیجه می‌بایست کسانی را انتخاب کنیم که بتوانند فاصله طبقاتی، بیکاری و مشکلات اقتصادی را کاهش دهند.

صفایی پور با بیان اینکه مردم مطالبات بسیاری دارند، بیان کرد: توجه به شعار سال در راستای رونق تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها یکی از مهمترین مطالباتی است که مردم از مسئولان نظام اسلامی و ریاست جمهوری دارند.

وی همچنین خواستار پیگیری مسئولان در قبال مسائل میامی شد و گفت: انتخاب شورای اسلامی می‌تواند به توسعه و آبادانی شهرستان و روستاها منجر شود لذا مشارکت مردم دارای اهمیتی بسیار زیاد است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار