فرمانده انتظامی ایلام گفت: با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی باند ۶ نفره سرقت منزل در این استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۶۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 13 May 2021

 به گزارش تابناک ایلام، سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل آپارتمانی در سطح شهرستان ایلام ، موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به دست آوردن سرنخ هایی در محل سرقت ها و شناسایی یک باند ۶ نفر سرقت غیر بومی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس با ردزنی این سارقان محل اختفای آنها را در یکی از استان های همجوار کشف کردند.

وی گفت: ماموران پس از کسب حکم قضایی و در یک عملیات موفق و جامع، متهمان را در خارج از استان دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله ۲۰۰ گرم طلاجات ، چهار دستگاه خودرو ، یک قبضه سلاح گرم که همه سرقتی بودند را کشف کردند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه سه دستگاه خودروی سواری که متهمان با استفاده از آنها اعمال مجرمانه خود را انجام می دادند نیز توقیف شده است، افزود : در تحقیقات اولیه پلیسی، متهمان به چندین فقره سرقت از منازل آپارتمانی با شگرد توپی زنی و تخریب درب های ضد سرقت اعتراف کردند. 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون چهار درصد کاهش سرقت و ۲۱ درصد افزایش کشفیات در این استان به ثبت رسیده است، یادآور شد: در راستای مطالبه به حق شهروندان ، متهمان به همراه پرونده روانه دادسرا خواهند شد./ع

بیشتر بخوانید:

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: در این مدت و با تلاش پلیس آگاهی استان ۲۱ نفر از محکومان فراری شناسایی و پس از هماهنگی لازم با مقام قضایی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار القاصی مهر از شهروندان خواست : از نگهداری وجه نقدبا مبالغ زیاد و طلاجات در منزل خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک و ناشناس در محدوده زندگی خود، موضوع را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار