رئیس کمیته آموزش و مربیان هیات بسکتبال استان سمنان گفت: از بیست و دوم تا بیست و چهارم اردیبهشت اردوی آمادگی و گزینش تیم ملی بسکتبال نوجوانان با حضور بازیکنان منتخب ۶ استان به میزبانی شاهرود در استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 12 May 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان سجاد دائمی مقدم رئیس کمیته آموزش و مربیان هیئت بسکتبال استان سمنان گفت: اردوی آمادگی و گزینش تیم ملی پسران نوجوان با حضور ۲۰ بازیکن از استان‌های دیگر و هشت بازیکن از استان سمنان از فردا برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: فردا بازیکنان منتخب ۶ استان در شاهرود حاضر می‌شوند و از روز پنجشنبه تا جمعه اردوی آمادگی و گزینش برگزار خواهد شد.

دائمی مقدم بیان کرد: اردوی گزینشی بازیکنان بسکتبال در رده نوجوانان (پسر) زیر نظر سازمان تیم‌های ملی و کادر فنی تیم ملی بسکتبال به دلیل رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، به صورت چند استانی انجام می‌شود.

رئیس کمیته آموزش و مربیان هیئت بسکتبال استان سمنان اضافه کرد: گزینش بازیکنان منتخب هیات بسکتبال استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، سمنان، آذربایجان غربی و ایلام از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به مدت ۳ روز و به میزبانی هیات استان سمنان در شهر شاهرود برگزار می‌شود.

او گفت: بازیکنان برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان ۲۰۲۱ گزینش خواهند شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار