مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از محکومیت ضبط خودرو و جزای نقدی برای عامل قاچاق لوازم و قطعات جانبی رایانه در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ 12 May 2021

به گزارش تابناک قم، مهدی ریاضی عنوان کرد: مامورین کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در محور عوارضی قم ـ تهران به یک دستگاه خودروی سواری پژو مظنون شدند و در بازرسی از آن مقادیر قابل توجهی رایانه و لوازم و قطعات جانبی رایانه از جمله لب تاب، مادربرد، هارد دیسک و رم به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان به ظن قاچاق کشف کردند.

وی افزود: پس از کشف و دستگیری، مراتب آن برای سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم اظهار کرد: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست.

وی ادامه داد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، متهم را علاوه بر ضبط خودرو حامل و محموله مکشوفه قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 344 میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

ریاضی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس قانون کلیه محموله کشف شده توسط مرجع کاشف، به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار