رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اعتماد مردم به بازار بورس برگشته و مردم در این بازار سرمایه‌گذاری کنند.
کد خبر: ۹۶۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 11 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه به نقل ازمهر،حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا با اشاره به بازار بورس اظهار کرد: باید اعتماد مردم به بازار بورس برگردد و مردم در این بازار سرمایه‌گذاری کنند.

وی خروج شرکت‌های دولتی پس از سودآوری هنگفت از بازار بورس را عامل سقوط آن دانست و افزود: باید رصدهای لازم انجام شود تا شرکت‌های دولتی به محض سودآوری، سرمایه خود را از بورس خارج نکرده تا منجر به سقوط بازار و از بین رفتن سرمایه مردم نشود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح‌هایی برای ساماندهی بازار بورس در مجلس شورای اسلامی تهیه شده که در حال بررسی در کمیسیون اقتصادی است، هدف از تدوین طرح‌های مذکور ساماندهی بازار سرمایه است.

حسینی‌کیا با اشاره به ماجرای هفت تپه گفت: سازمان خصوصی‌سازی جفای بزرگی به بیت‌المال در ماجرای هفت تپه کرد، زیرا که در آن به اموال عمومی دست درازی شد.

وی با بیان اینکه ورود قاطعانه قوه قضائیه به پرونده هفت تپه بسیار راهگشا بوده و باعث بازگشت اعتماد مردم شد، افزود: هنوز پرونده‌های دیگری در زمینه واگذاری‌های غیرقانونی وجود دارد که باید قوه قضائیه به این پرونده ورود پیدا کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمامی افراد باید از ماجرای هفت تپه درس عبرت گرفته و بدانند که اگر به اموال عمومی دست درازی کنند، قوه قضائیه با آن‌ها برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار