مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشگیری از کرونا، گفت: بیش از ١٠ هزار بیمار با علائم ابتلا به ویروس کرونا سال ۹۹ در تنها بیمارستان تامین اجتماعی استان پذیرش شدند.
کد خبر: ۹۶۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 10 May 2021

۱۰ هزار کرونایی سال گذشته در بیمارستان تامین اجتماعی سمنان پذیرش شدند

 

به گزارش تابناک سمنان سیدمجتبی اکرم روز دوشنبه نشست ستاد کرونا مدیریت درمان سمنان اظهار داشت: از ۱۰ هزار مراجعه کننده کرونایی به واحد اورژانس بیمارستان شفای سمنان ٧١٠ نفر در سال گذشته در این مرکز بستری شدند و تحت مداوا و درمان قرار گرفتند.

 وی بیان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی شفا نقشی مهمی در پذیرش و ارائه خدمات مناسب به بیماران مبتلا به ویروس کرونا داشته است.

وی افزود: با وجود مشکلات زیاد در سال گذشته در زمینه تامین و خرید لوازم و تجهیزات پزشکی برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شفا، تمام تلاش و تمرکز مدیریت و کارکنان این مرکز بر ارائه خدمات بی وقفه و بدون هیچ‌گونه کم و کاست بوده است.

وی یادآور شد:  تاکنون ٤٢٠ نفر از کادر درمان در مراکز درمانی سرپایی و بستری تامین اجتماعی استان واکسن کرونا دریافت کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با اشاره به تلاش شبانه روزی تمامی کادر درمان تامین اجتماعی استان به ویژه همکاران بیمارستان شفا سمنان اظهار داشت: کادر درمان پرخطرترین افراد در ابتلا به کرونا هستند.

۱۶۵ هزار و ۳۳ نفر در استان سمنان بیمه شده تامین اجتماعی هستند و بر اساس آخرین آمار ۷۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار