دبیر هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان:
دبیر هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان، از برگزاری مراسم تقدیر از روابط عمومی‌های برتر استان همزمان با بیست و نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ 10 May 2021

روابط عمومی‌های برتر استان سمنان تقدیر می‌شوند

 

به گزارش تابناک سمنان قاسم شریفی صبح دوشنبه در چهارمین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه رؤسای کمیته‌های شورای هیئت رئیسه هماهنگی روابط عمومی‌های استان در جلسه گذشته تعیین شدند، تاکید کرد: رؤسای کمیته‌ها بر مبنای سیاست‌های اتخاذ شده، اعضای کمیته‌ها را با بکارگیری از سه الی پنج نفر از مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان تعیین‌کنند و با این کار مشارکت حداکثری مسئولین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان شکل خواهد گرفت.

وی افزود: اولویت‌های بسیار مهمی توسط کمیته آموزش طرح موضوع شده که در این خصوص نیز تصمیم‌گیری خواهد شد تا این اولویت‌ها در موضوع آموزش آغاز شود و شاهد نظام بخشی به حوزه روابط عمومی باشیم و خروجی آن در سطح فعالیت‌های استانی مشاهده شود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

دبیر هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان با بیان اینکه در روز ۲۹ اردیبهشت سال جاری، آئین تجلیل و تقدیر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان به صورت وبیناری برگزار می‌شود، تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود تا این آئین تجلیل و تقدیر، در صورت امکان در قالب جلسه شورای اداری استان و با حضور استاندار برگزار شود.

شریفی بیان کرد: دیدار اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با آیت الله شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، در صورت فراهم شدن مقدمات، در روز ۲۷ اردیبهشت انجام شود.

وی افزود: پیشنهاد شده تا به مناسبت گرامیداشت این هفته و همچنین قدردانی و تجلیل از زحمات و تلاش‌های کادر درمان و پرسنل دو دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود، از مدیران و کارشناسان روابط عمومی این دو دانشگاه، به صورت ویژه و در برنامه‌ای جداگانه تجلیل به عمل آید.

تقدیر در کنار آسیب شناسی

دبیر هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان سمنان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف ما در این شورا، توجه به این مناسبت پیش است، چرا که هم فرصتی برای تقدیر و تجلیل و همچنین شرایطی برای آسیب شناسی اقدامات انجام شده است، بیان کرد: پیشنهاد می‌شود تا مجمع روابط عمومی‌های استان با حضور مسئولان روابط عمومی‌ها به صورت وبینار با حضور مسئولان و کارشناسان این حوزه و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

حجت الله یحیایی رئیس دبیرخانه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان سمنان نیز در این نشست گفت: نشست مشترکی به مناسبت روز روابط عمومی، بین مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیران شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، برگزار می‌شود.

مقرر شد تا فضاسازی محیطی مناسب هفته روابط عمومی و ارتباطات به صورت ویژه مَد نظر قرار داشته باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار