معاون امور بازرگانی صمت استان سمنان:
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت استان سمنان از ثبت سه هزار فقره سفارش واردات کالا به ارزش ۶۶۸ میلیون دلار طی سال گذشته در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 10 May 2021

واردات ۶۶۸ میلیون دلار کالا به استان سمنان ثبت سفارش شد

 

به گزارش تابناک سمنان حمیدرضا مداح صبح دوشنبه در نشستی با موضوع واردات و صادرات صنعتی در سازمان صمت سمنان با بیان اینکه در سال گذشته، سه هزار فقره ثبت سفارش واردات کالا به ارزش بیش از ۶۶۸ میلیون دلار در استان انجام پذیرفته است، تاکید کرد: عمده کالاهایی که از طریق این ثبت سفارش‌ها به استان وارد شده شامل ماشین آلات و تجهیزات مربوطه است.

وی افزود: مواد اولیه مورد نیاز خط تولید واحدها، محصولات شیمیایی، مواد نساجی و مصنوعات مربوطه، اجزا و قطعات لوازم خانگی، محصولات فلزی، قطعات خودرو، مواد اولیه مربوط به تولید محصولات بهداشتی و شوینده و… از دیگر محصولات وارداتی به استان سمنان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صدور و تمدید ۱۴۲ فقره کارت بازرگانی در سال گذشته خبر داد و افزود: در این مدت، تعداد ۴۷ فقره کارت بازرگانی صادر، ۹۵ فقره تمدید، چهار فقره تعلیق و ۲۰ فقره نیز تغییر انجام شده است.

مداح ادامه داد: کاهش بروکراسی اداری و تفویض اختیارات به استان‌ها یکی از برنامه‌های اولویت دار وزارت صمت در سال گذشته بوده که تفویض ثبت سفارش «کالاهای گروه دو» به استان‌ها از جمله اقدامات در راستای تسهیل فرایند اداری است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار