دادستان استان سمنان گفت: برخی از موانع تولید در واحد‌های تولیدی و صنعتی، مشکل آب است که حل و رفع آن نیازمند، مشارکت حداکثری دستگاه‌های اجرایی است.
کد خبر: ۹۶۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 10 May 2021
 

۲۹ هزار پرونده به دادستانی سمنان وارد شده است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران  و جهان | Mehr News Agency

 

به گزارش تابناک سمنان محمد شریف ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان در جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی استان  ضمن بیان اینکه برخی از موانع در حوزه صنعت ریشه‌ای است و با تلاش شخص یا دستگاه اجرایی به تنهایی قابل حل نمی‌باشد گفت: تولیدکنندگان و صاحبان صنعت هم باید با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع مشکل آب در صنعت استان تلاش کنند.

او افزود: در جهت رفع موانع تولید و مانع زدایی‌ها در سال گذشته اقداماتی صورت گرفت و با ایجاد ظرفیت‌های جدید برای یک هزار و ۵۰۰ نفر در استان ایجاد اشتغال شده است.

دادستان استان سمنان بیان کرد: باید همکاری و مشارکت بین نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گیرد تا مشکلات بخش صنعت و واحد‌های تولیدی به صورت جدی شناسایی و برطرف شود تا با استفاده مطلوب از ظرفیت استان، ایجاد اشتغال بیشتری در استان محقق شود.

شریف ابراهیمی تاکید کرد: در استان سمنان باید نگاه جدی و کلی به مسئله اب داشته باشیم و سوق دادن افراد در صنعت صرفا بمنظور افزایش این ظرفیت کار مطلوبی نیست.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار