معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت:کمبود منابع نقدینگی یکی از مشکلات واحد‌های تولید و صنعتی استان است که در جهت رفع این کمبود باید اقدامات لازم توسط دستگاه‌های اجرایی ذی ربط صورت گیرد.
کد خبر: ۹۶۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 10 May 2021
 
 

 

به گزارش تابناک سمنان شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان  گفت: صنعت و تولید که محور حیات کشور است، در استان دچار مشکل چندلایه است و باید مشکلات و مسائل شناسایی و در جهت رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و موانع تولید اقدام شود.

او افزود: یکی از مشکلات واحد‌های تولید و صنعتی استان کمبود منابع نقدینگی است که در جهت رفع آن و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها برای تامین نقدینگی واحد‌های تولیدی استان اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تشریح کرد: منابع نقدینگی و تسهیلات بانکی باید به سمت تولید مولد و واحد‌های تولیدی که در استان ارزآوری می‌کنند، هدایت شود.

شریفی نژاد با اشاره به تنش ابی در شهرک صنعتی گرمسار و سمنان گفت: ایجاد صنعت و بهره وری درست از اب یکی از مسائل مهم استان است که باید سرمایه گذارانی در استان برای حل مشکل آب ورود کنند.

او اضافه کرد: جلسات مشورتی با حضور جمعی از نخبگان تولید استان تشکیل شود و نظراتشان را ارائه کنند و مشکل یابی شود تا در جهت رفع مشکلات صنعت استان اقدامات صورت گیرد.

شریفی نژاد ابراز داشت: تولیدکنندگان برتر استان باید شناسایی و معرفی شوند و بمنظور توسعه صنعت و حمایت از تولیدکنندگان نشان برتر تقدیم شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار