رضا چمن:
تابناک سمنان: رضا چمن گفت: واکسیناسیون کرونا برای هشت هزار و ۸۰۰ تن از گروه‌های خاص، در معرض خطر و بخشی از گروه‌های پرخطر در شهرستان‌های شاهرود و میامی انجام شد.
کد خبر: ۹۶۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 10 May 2021

راه‌اندازی سامانه ملی ثبت واکسن کرونا از امروز - خبرگزاری مهر | اخبار ایران  و جهان | Mehr News Agency

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  با بیان اینکه تاکنون ۱۱ هزار دوز واکسن مقابله با کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شد، افزود: ۸۰ درصد از واکسن های دریافتی به گروه های هدف تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون افراد بالای سن ۸۰ سال شهر شاهرود در دست اجراست، تصریح کرد: انجام واکسیناسیون در مراکز این دانشگاه بدون ازدحام و با برنامه ریزی مناسب و همراهی مردم پیش می رود.

رضا چمن با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۲۰۰ تن از جمعیت بالای ۸۰ سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند، اظهار داشت: برخی از مراکز این دانشگاه انجام واکسیناسیون جمعیت بالای ۸۰ سال را به اتمام رساندند و برای افراد با سن ۷۵ سال فراخوان اعلام کرده اند.

اعلام آمادگی برای انجام واکسیناسیون کامل کرونایی در شاهرود در صورت تامین واکسن

رضا چمن به روند نزولی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در زیر مجموعه این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ۱۸۰ بیمار با علایم مشکوک طی ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی و اورژانس مراجعه داشتند که از این تعداد ۱۶ تن در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری شدند.

چمن از شناسایی ۳۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در شرق استان سمنان در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد ۱۰۴ بیمار کووید۱۹ در بخش های مختص به بیماران کرونایی بستری هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار