در دوران شیوع کرونا؛
تابناک سمنان: مصطفی مرادی گفت: ۳۳۷ باشگاه ورزشی خصوصی دارای مجوز پروانه فعالیت از اداره ورزش و جوانان به منظور حمایت مالی در دوران شیوع کرونا، تسهیلات دریافت کردند.
کد خبر: ۹۶۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ 10 May 2021

عضویت باشگاه های ورزشی تهران تا 90% تخفیف | تخفیفان

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان  گفت: تسهیلات با توجه به نوع کاربری باشگاه ورزشی از مبلغ ۶۰ میلیون تا ۳ میلیارد ریال بود و با کارمزد ۱۲ درصد در ۲ نوبت تیر و آذر سال گذشته پرداخت شد.

وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در جلسات مختلف استان به گوشزد ضرر و زیان باشگاه های خصوصی از کرونا پرداخت و تا حد ممکن و عدم شرایط حاد، خواهان بازگشایی آنها بود.

مصطفی مرادی️ افزود: در کنار پرداخت این تسهیلات براساس امضای تفاهم نامه داخلی بین اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیریت امور شعب بانک ملی استان در خرداد سال گذشته به ۷۰ مدیر باشگاه ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد ۱۸ درصد و به ۸۰ مربی باشگاه وام ۲۰ میلیون ریالی به صورت قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد پرداخت شد.

مرادی ضمن قدردانی از صبوری موسسان و مدیران باشگاه‌های ورزشی استان و تعامل و همکاری آنها در تعطیلی ایجاد شده به خاطر رنگ‌بندی های کرونایی، افزود: با وجود شرایط غیرقابل پیش‌بینی موضوع کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ۴۹ مجوز پروانه فعالیت را به منظور تاسیس باشگاه صادر و ۵۱ مجوز باشگاه را تمدید کرد.

وی همچنین یادآور شد: شمار مجوز تاسیس و تمدید باشگاه ورزشی نشان از توجه به نقش ورزش و توسعه آن در استان دارد که حتی در زمان کرونا مردم ورزش‌دوست استان عقب‌نشینی نکرند و متقاضی ارائه خدمات ورزشی به هم استانی های خود هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: رونمایی از اپلیکیشن ناب (نظارت اماکن و باشگاه‌ها) یکی از راهکارهایی بود که برای بازدید و نظارت از باشگاه‌ها در زمان کرونا تهیه و راه اندازی شد و نزدیک به ۱۰۰ باشگاه خصوصی از ابتدای بهمن تا پایان اسفند سال گذشته از طریق همین سامانه مورد ارزیابی قرار گرفتند.‌

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار