سید حسن میرعماد خبرداد؛
تابناک سمنان: سید حسن میرعماد مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به بروز خسارات فراوان به کشاورزان استان در زمینه خشکسالی گفت: تسهیلات کشاورزان پس از کارشناسی استمهال می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 09 May 2021
استان سمنان در وضعیت خشکسالی شدید قرار گرفت - ایرنا
 
مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان درباره بروز خسارات سیل هفته گذشته در بخش‌هایی از استان سمنان به خصوص میامی، دامغان و گرمسار، گفت: کمک به کشاورزان در دستور کار قرار دارد و کارشناسان جهاد کشاورزی سراسر استان در حال بررسی و خسارت سنجشی هستند.
سید حسن میرعماد با بیان اینکه هم اکنون جهاد کشاورزی برنامه استمهال وام‌های کشاورزانی که از خشکسالی خسارت دیده‌اند را در برنامه دارد، بیان کرد: برای کشاورزانی که دچار سیل شده و مزارع شان را از دست داده‌اند نیز پس از کارشناسی و برآورد خسارات تصمیم‌گیری می‌شود.

میرعماد درباره خسارات خشکسالی، بیان کرد:  کارگروهی به نام کارگروه امهال وام‌ها  در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران و دبیری جهاد کشاورزی ایجاد شده و پرونده خسارات دیدگان خشکسالی در سطح استان سمنان بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از بررسی اسامی کشاورزانی که از خشکسالی آسیب دیده‌اند اعضای کارگروه مراتب وقوع خسارت را تأیید و سپس مصوب می‌شود که وام‌های افراد خسارت دیده امهال شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای این کار به استان سمنان اختصاص یافته است  گفت: ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سهم ردیف اعتباری مصوبه هیئت دولت در بخش خشکسالی است.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار