رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در ۷۲ ساعت منتهی به ابتدای روز یکشنبه ۵۶ مورد ابتلای جدید به ویروس کویید ۱۹ در شهرهای تابعه دانشگاه به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۹۶۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 09 May 2021

۵۶ مورد جدید مبتلا به کرونا در سمنان شناسایی شد

 

به گزارش تابناک سمنان نوید دانایی با بیان اینکه در ۷۲ ساعت منتهی به ابتدای روز یکشنبه ۵۶ بیمار کرونایی جدید در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شده است، تاکید کرد: روند ابتلاء نسبت به هفته‌های قبل کمی با کاهش روبرو بوده اما این به آن معنی نیست که مخاطرات پیرامون کویید ۱۹ در سمنان کاهش یافته یا برطرف شده است.

وی با بیان اینکه مجموع مبتلایان بستری در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به عدد شش هزار و ۴۰ نفر رسیده است، تاکید کرد: کماکان رعایت مسائل بهداشتی، پروتکل‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و… در زمره تأکیدات خاص در زمینه مقابله با ویروس کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان همچنین با اشاره به ایام تعطیلات عید فطر و پایان هفته، بیان کرد: ماندن در خانه و عدم مسافرت در کنار رعایت نکات بهداشتی به خصوص دوری از تجمعات در زمره توصیه‌های ما به مردم است.

دانایی با بیان اینکه عدم برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، عدم برگزاری و حضور در برنامه‌های افطاری، تولد، عروسی، عزا و هرگونه مهمان‌پذیری و مهمانی همیشه تاکید ما به مردم بوده است، بیان داشت: طبق مصوبه ستاد کرونا ترددهای بین شهری از روز ۲۱ اردیبهشت با هر نوع رنگ بندی ممنوع است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: شاهرود

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار