براساس ادعای تازه‌ای که از سوی یکی از فعالان عرصه‌ی فیلم و سینما مطرح شد، همچنان چند سالی با انتشار بازی GTA 6 یا همان GTA VI فاصله داریم.
کد خبر: ۹۶۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ 04 May 2021

به گزارش تابناک سمنان انتشار شایعاتی که هر از چند گاهی در رابطه با قسمت بعدی از سری GTA استودیو راک‌استار (Rockstar) به گوش می‌رسید چند وقتی هست که شدت گرفته است. معمولا شایعاتی که این روزها دست به دست می‌شوند، ادعا می‌کنند که راک‌استار به‌زودی GTA VI را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. هرچند، تا کنون هم راک‌استار و هم شرکت مادرش تیک-تو (Take-Two)، هردو به سکوت کامل در رابطه با عنوان موردبحث ادامه داده‌اند. و از آنجا که GTA V همچنان درآمدزایی خوبی برای این دو شرکت دارد، فعلا معرفی عنوان بعدی این سری از سوی دو شرکت مذکور بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد.

ظاهرا افرادی که به عرضه‌ی بازی موردبحث در سال آینده‌ی میلادی امیدوار بودند هم باید از این انتظار خود صرف نظر کنند؛ چراکه یکی از فعالان عرصه‌ی فیلم و سینما که با نام کاربری ‘ViwerAnon’ در توییتر شناخته می‌شود، اخیرا در یکی از توییت‌های خود به نکته‌ی جالب توجهی در رابطه با GTA VI اشاره کرد. بر اساس ادعای این فرد، راک‌استار گیمز سال گذشته بنا داشته است که بازی موردبحث را اواخر سال ۲۰۲۳ -یعنی دو سال و نیم دیگر- عرضه کند و در طول امسال و سال آینده‌ی میلادی نباید منتظر انتشار این بازی باشیم.

مطمئنا با این ادعا عرضه‌ی عنوان GTA VI در اواخر سال ۲۰۲۳ تایید نمی‌شود، و از آنجا که تاریخ عرضه‌ی بسیاری از بازی‌ها به دلیل همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ با تاخیر مواجه شده است، امکان دارد در زمان‌بندی راک‌استار هم (اگر صحت داشته باشد) تغییراتی ایجاد شده باشد.

البته این فعال صنعت فیلم و سینما، در گذشته اطلاعات موثق و قابل اتکایی را مخصوصا در رابطه با فیلم‌های DC و Star Wars منتشر کرده است. اما با این حال، این شایعه‌ی جدید را هم باید همچون شایعات گذشته، تنها یک شایعه تلقی کرده و خیلی آن را جدی نگیریم.

راک‌استار گیمز حدودا هشت سال پیش و در سال ۲۰۱۳ میلادی عنوان GTA V را برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ عرضه کرد. پس از آن هم این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و همچنین پلفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. حال پس از گذشت هشت سال، عرضه‌ی نسخه‌ی مخصوص کنسول‌های نسل نهمی آن هم برای ماه‌های پایانی سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، برای تهیه‌ی نسخه مذکور، از موتور ساخت عنوان Red Dead Redemption 2، یعنی موتور ریج (RAGE Engine) استفاده خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار