طی سال 99؛
تابناک سمنان: اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: حوادث کار در استان سال ٩٩ نسبت به سال قبل از آن کاهش حدود ۴۵ درصدی داشت.
کد خبر: ۹۶۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 01 May 2021

مرگ و میر حوادث ناشی از کار در ایران ۱۲ نفر در هر ۱۰۰ هزار کارگر است - ایرنا

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان  گفت: سال گذشته ۹۹ مورد حادثه شغلی و در سال ۱۳۹۸ تعداد  ١٧٧ حادثه ناشی از کار در استان سمنان گزارش شد.

اسماعیل غنیان بیان کرد: تعداد حوادث منجر به فوت کارگران در محیط های کاری در سال ۱۳۹۸ حدود ۲۴ مورد گزارش شد بود که این شاخص در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۳ مورد بود و طی بررسی های آماری در خصوص نرخ وقوع حوادث شغلی در استان سمنان، هم از نظر تعداد و هم از لحاظ شدت وقوع در سال گذشته کاهش چشمگیری داشت. 

غنیان همچنین ادامه داد: آمار نشان می‌دهد نرخ حوادث ناشی از کار منجر به فوت در استان سمنان سال ٩٩ نسبت به سال قبل از آن کاهش 45 درصدی داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اهمیت موضوع تلاش بازرسان کار برای ارتقای فرهنگ انجام کار ایمن به وسیله کارگران و نظارت موثر بر پیاده سازی نظامات مدیریت ایمنی در کارگاه‌ها توسط کارفرمایان، گفت: صرف انرژی و برنامه ریزی برای ارتقای فرهنگ ایمنی و استقرار نظام مدیریت ایمنی در کارگاه‌ها به طور مستقیم بر صیانت از نیروی کار فعال و منابع مادی کشور در برابر حوادث تاثیر دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار