رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری هر چهار عضو باند سرقت از منازل خالی از سکنه منطقه ییلاقی "دربند" شهرستان مهدیشهر و کشف ۱۱ فقره سرقت منزل خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 01 May 2021
 

سارقان منازل خالی از سکنه "دربند" دستگیر شدند

 

به گزارش  تابناک سمنان استان سمنان سرهنگ "رضا بینقی"اظهار داشت: در پی سرقت از چند باب منزل خالی از سکنه در منطقه ییلاقی در بند مهدیشهر، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان پیگیری موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و تخصصی یکی از سارقان سابقه دار سطح شهرستان مهدیشهر که ساکن سمنان است را شناسایی کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان ادامه داد: با یک هفته تعقیب و مراقبت مداوم و کنترل‌های نامحسوس مأموران سرانجام مخفیگاه متهم شناسایی و عملیات دستگیری وی پس از انجام هماهنگی‌های لازم به مرحله اجرا درآمد.
بینقی از دستگیری متهم در عملیاتی غافلگیرانه و انتقال این سارق سابقه دار برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی خبر داد و گفت: در تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم به همراه سه همدست خود با تشکیل باندی سراغ خانه‌های خالی از سکنه منطقه دربند شهرستان مهدیشهر می‌رفتند.
سرهنگ بینقی با اعلام دستگیری سه عضو دیگر این باند در عملیاتی های جداگانه و کشف ۱۱ فقره سرقت منزل خاطرنشان کرد با دستگیری هر چهار نفر نارضایتی مردم به موجب از تقدیر از عملکرد پلیس مبدل شد.
رئیس پلیس آگاهی استان از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی و ملاحظات حفاظتی از بروز اینگونه جرایم در پیشگیری و هرگونه مورد مشکوکی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: خبرآنلاین

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار