استودیوی سازنده‌ی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War امروز پیامی را در حساب رسمی توییتر خود منتشر و اعلام کرد که این عنوان برای مدت محدودی رایگان شده است.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹ 25 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان بازی‌بازانی که هنوز فرصت تجربه‌ی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War را پیدا نکرده‌اند، اکنون فرصت دارند تا تمام حالت‌های این عنوان را تجربه کرده‌ و لذت ببرند. این بازی چندی پیش به فصل سوم خود رسید و محتویاتی هم به آن اضافه شد. از این محتویات باید به سلاح‌ها، بخش‌ها و آیتم‌های تازه اشاره داشت که واکنش‌های مثبت افراد را هم در بر داشت.

افراد از امروز تا چهار روز دیگر فرصت دارند تا بخش‌های چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War را به صورت رایگان تجربه کرده و در نهایت تصمیم‌گیری بهتری در خصوص خرید آن داشته باشند. تمام نقشه‌های این اثر اکنون باز است و امکان ورود به آن‌ها وجود دارد. خوشبختانه چند روز قبل هم یک بخش جدید مربوط به زامبی‌ها به این عنوان اضافه گردید که نباید از آن به سادگی عبور کرد. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به این فرنچایز هستید، این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید.

Call of Duty: Black Ops Cold War از سری آثار مهیج در ژانر تیراندازی به صورت اول‌شخص است که یکی از نسخه‌های سری محبوب Call of Duty به حساب می‌آید. این بازی ابتدا اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس عرضه شد و اکنون هم محبوبیت بسیار زیادی دارد. گفتنی است که دو استودیوی تری‌آرک (Treyarch) و اکتیویژن (Activision) به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار آن را به عهده داشته‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار