کومار به جای سینگ؛ تغییر مرگبار
نمایش ناامیدکننده و بسیار ضعیف دروازه‌بان تیم گوآی هند در حالی اتفاق افتاد که گلر شماره یک این تیم در سه بازی قبلی تیمش به عنوان بهترین بازیکن شناخته شده بود.
کد خبر: ۹۵۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲ 24 April 2021

به گزارش تابناک سمنان سه روز پس از این‌که دیرال سینگ 20 ساله با نمایشی درخشان مقابل پرسپولیس و سیو یک پنالتی و مهار چند موقعیت خوب، مانع از گلباران تیم گوآ شد، ترکیب این تیم هواداران فوتبال را شوکه کرد؛ گلر شماره یک به همراه 7 مهره ثابت دیگر روی نیمکت نشستند تا نوبت به ناوین کومار گلر 32 ساله برسد.

 

او که بازی در گوآی هند مهم‌ترین رزومه فوتبالی‌اش را تشکیل می‌دهد، از همان ابتدا متزلزل ظاهر شد اما پرسپولیسی‌ها برای باز کردن دروازه‌اش تا دقیقه 24 صبر کردند و سرانجام شهریار مغانلو با ضربه‌ای که مهارش چندان هم سخت نبود، دروازه را گشود. ناوین کومار در این صحنه شیرجه خوبی زد ولی توپ از زیر دستانش لغزید و از خط دروازه عبور کرد تا بازی 1-0 شود.

 

چند دقیقه بعد اتفاق عجیب‌تری هم رخ داد. در لحظه ای که این دروازه‌بان می‌خواست توپ را دور کند، لیز خورد و روی این اشتباه بزرگ، قرمزها می‌توانستند گل بعدی را هم بزنند اما او با خوش شانسی از این اشتباه گریخت و البته سرخپوشان برای گل بعدی روی اشتباه او خیلی هم صبر نکردند. در دقیقه 42 عیسی آل‌کثیر در حالی که دروازه‌بان یک پاس رو به عقب گرفته بود، با یک توپ ربایی تماشایی، زیرکانه توپ را عبور داد تا دست کومار پایش را لمس کند و همین برای داور ژاپنی کافی بود تا پنالتی را برای پرسپولیس اعلام کند. ضربه پنالتی هم توسط ترابی و برخلاف جهت گلر گوآ زده شد تا بازی 2-0 شود.

 

ضعف فنی ناوین کومار در نیمه دوم نیز ادامه داشت. در همان آغاز عیسی آل کثیر در موقعیت تک به تک قرار گرفت و در شرایطی که کومار از دروازه بیرون نیامده بود، آل‌کثیر با صبر و طمانینه ضربه خود را به شکلی زد که مهارش برای این دروازه‌بان آسان نبود. این پایان کار نبود و این بار نوبت به کمال کامیابی‌نیا رسید تا در میان غفلت مدافعان و عدم خروج دروازه بان، یک گل غافلگیرکننده بزند و بازی را 4-0 کند.

دروازه بان شماره 32 که انواع اشتباهات از سایه گیری تا خطای پنالتی، تشخیص اشتباه جهت ضربه و عدم خروج را در مهم ترین بازی عمرش به نمایش گذاشته بود، یک بار دیگر هم روی ارسال بازیکنان پرسپولیس از دروازه بیرون نیامد اما خوش شانس بود که ضربه سر مهدیخانی به تیرک دروازه خورد.

 

 

 

صحنه گل اول پرسپولیس روی اشتباه عجیب دروازه‌بان گوای هند

 

 

چند دقیقه پس از گل، کومار به این شکل زمین خورد تا تیمش را در آستانه دریافت گل دوم قرار دهد.

 

 

 

صحنه پنالتی روی آل کثیر که اینجا هم کومار و مدافعان گوآ اشتباه کردند

 

او که در دو سال اخیر در 16 بازی تنها دو کلین شیت ثبت کرده، در این بازی تنها یک سیو داشت و به تنهایی آمار گل خورده گوآ در تورنمنت را دو برابر کرد تا پرسپولیس مانند سال گذشته، بردی چهار گله را در کارنامه‌اش ثبت کند. 

 

نمایش این دروازه‌بان از سوی کاربران شبکه های اجتماعی نیز مورد شوخی قرار گرفت. مارشال یکی از کاربران توییتر نوشت: «گلر گوا یه لحظه قبل از این که پنالتی بده خواست توپو با دست برداره، یهو یادش اومد پاس به عقب بهش دادن و اگه با دست برداره توی محوطه جریمه ضربه آزاد غیر مستقیم برای حریف گرفته میشه پس تصمیم گرفت که ریسک نکنه و با جفت پا بره تو پای بازیکن پرسپولیس و پنالتی بده.»

 

کاربری با اسم امیرآقا نوشت: «شما اگه توی pes/fifa یه مهاجم رو بیارین دروازه عملکردش از گلر گوآ بهتره.» کاربر دیگری نوشت: «هرچی فک میکنم گلر گوا باید بچه صاب باشگاه باشه وگرنه هیچ دلیلی نداشت اینو بذاره دروازه.»

 

 

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار