دیوید آلابا، ستاره اتریشی بایرن مونیخ قصد ترک این تیم را دارد و گفته می شود که مقصد بعدی او رئال مادرید است.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 22 April 2021

به گزارش تابناک سمنان دیوید آلابا، ستاره 28 ساله بایرن مونیخ، انتخاب خود را کرده است و تصمیم دارد تا پس از ترک بایرن مونیخ به رئال مادرید بپیوندد. گزارش شده است که آلابا قرار است به زودی قراردادی پنج ساله با رئال امضا کند.

آلابا که چندی پیش در یک نشست خبری جدایی قطعی خود از بایرن مونیخ را علنی کرد، هنوز به صورت رسمی با باشگاهی دیگر به توافق نرسیده؛ هرچند که زمستان گذشته نشریه مارکا از حتمی بودن انتقال او به رئال مادرید نوشت و تیتر یک چند شماره این نشریه معتبر نیز به این قضیه اختصاص داشت.

 

 

در حالی که گفته می شود او مورد توجه بارسا و پی اس جی هم قرار دارد، شب گذشته اسکای آلمان خبر از توافق 5 ساله آلابا با رئال مادرید داد. مدافع چند پسته بایرن تا سال 2026 با رئال قرارداد خواهد بست و تا چند هفته دیگر این خبر رسمی می شود. بیلد هم این خبر را تایید کرده است.

 

 

اما چگونه چنین انتقالی ممکن است؟ فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، به تازگی اعلام کرده است که همه باشگاه ها بدون سوپر لیگ، که اتفاق نخواهد افتاد، تا سال 2024 ورشکسته خواهند شد. باشگاه سپید پوش مادرید نیز حداقل 600 میلیون یورو بدهی دارد. رامون کالدرون، رییس قبلی رئال مادرید در اواخر سال 2020 حتی صحبت از حدود یک میلیارد یورو بدهی می کرد! پس چطور قرار است مادریدی ها از پس پرداخت دستمز آلابا بر بیایند؟

ستاره اتریشی سالیانه 12 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند. علاوه بر این صحبت از پرداخت 20 تا 30 میلیون دیگر به آلابا در میان است چرا که به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید خواهد پیوست.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار