ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۲۲ فروردین آغاز شده است.
کد خبر: ۹۵۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 22 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان غلامرضا سالاری میری، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ۲۲ فروردین آغاز شده است، گفت: دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم تا ۲۲ خرداد فرصت دارند با مراجعه به سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com کار ثبت سفارش و خرید کتاب‌های درسی را انجام دهند.

سالاری افزود: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از ۶ تیر آغاز می‌شود و تا ۱۶ شهریور ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه قیمت کتب حدود ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: قیمت کتاب‌های درسی برای پایه‌های تحصیلی ابتدایی ۴۲۵۰۰ تومان، هفتم تا نهم ۶۴۵۰۰ تومان، دهم تا دوازدهم در رشته ریاضی ۸۸۷۰۰ تومان و در رشته علوم تجربی نیز ۸۴۲۰۰ تومان است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان افزود: مانند سنوات قبل، برای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کتاب‌ها به‌صورت رایگان و یا نیم بها ارسال می‌شود.

سالاری افزود: امکان ثبت‌نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز به فرض قبولی در همان پایه تحصیلی فعلی فراهم است و پرداخت‌ها نیز به صورت اینترنتی خواهد بود.

او گفت: دانش آموزانی که از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل می‌شوند و یا تغییر رشته می‌دهند، می‌توانند از ۱۲ تیرماه اطلاعات خود را ویرایش و اصلاح کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار