سرپرست مدیریت توزیع برق گرمسار گفت: یکهزار و ۴۸ طرح عمرانی سال ٩٩ در این شهرستان با ۱۴۷ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال سرمایه‌گذاری بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 22 April 2021

توزیع برق گرمسار ١۴٧ میلیارد ریال طرح سال ٩٩ عملیاتی کرد

 

به گزارش تابناک سمنان رحمان اشرفی گفت: ۸۹ ایستگاه هوایی در شهرستان گرمسار سال گذشته با هدف تغذیه برق مشترکان جدید وارد مدار شد. 

وی یادآور شد: به منظور تغذیه برق متقاضیان و مشترکان جدید شهرستان گرمسار، ۸۹ ترانس هوایی با قدرت ۲۱ هزار و ۱۵۰ کیلوولت آمپر به بهره برداری رسید و وارد مدار توزیع شد.

وی اظهار داشت: در راستای تامین برق مشترکان و توسعه زیرساخت‌ها، عملیات احداث ۱۰ هزار و ۹۶۸ متر شبکه فشار ضعیف، ۱۴ هزار و ۵ متر شبکه فشارمتوسط و همچنین ٢ هزار و ۲۶۲ متر شبکه روشنایی معابر عملیاتی شد.

اشرفی با اشاره به این که طرح احداث ۱۴ کیلومتر کابل خودنگهدار، از دیگر اقدامات سال ٩٩ در توزیع برق گرمسار بود بیان داشت: در راستای پایداری خطوط برق رسانی و تداوم خدمات دهی به مشترکان، طرح اصلاح و بهینه سازی ۱۷ هزار ۴۵۸ متر شبکه توزیع برق این شهرستان اجرایی شد.

 وی تصریح کرد: انجام تقویت پست های هوایی شرکت آرین اطلس، کشت و صنعت متین پارس، نمک غرب قائم و اشتراک گلخانه، نصب ایستگاه هوایی شهرک صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و همچنین اصلاح و بهینه سازی شبکه فشارضعیف روستای نوده و غیاث آباد، از فعالیت‌های این مدیریت به شمار می رود.

اشرفی اضافه کرد: برخی پروژه‌های مهم و در دست اقدام برق گرمسار برای امسال شامل احداث شبکه ۲۰ کیلوولت به همراه نصب پست هوایی در خیابان طالقانی، رفع حریم شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی در میدان لاله و اصلاح شبکه فشارضعیف بلوار شهید صدوقی و روستای کرند است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع:  ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار