ایزدپور بیان کرد؛
تابناک سمنان: علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: برای ۱۲۲ فرد بهبودیافته از اعتیاد در سال گذشته زمینه اشتغال محیا شد که ۷۸ نفر تسهیلات خوداشتغالی و ۲۸ نفر تسهیلات کارفرمایی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 22 April 2021

ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان، گام آخر درمان اعتیاد - ایمنا

 

مدیرکل بهزیستی استان سمنان  با اشاره به تشکیل پرونده اشتغال برای شهروندان بهبودیافته از اعتیاد در معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت : ۱۶ بهبودیافته دارای پرونده اشتغال نیز در نوبت دریافت تسهیلات قرار دارند.

علیرضا ایزدپور افزود: بدون تردید مؤثرترین شیوه مقابله با اعتیاد، پیشگیری از مبتلا شدن به آن است، زیرا مادامی که فرد معتاد نشده و اراده اش را از دست نداده است می‌تواند مصونیت خود را از ابتلا به اعتیاد حفظ کند.

کاهش 50 درصدی پذیرش مراکز درمان اعتیاد استان به دلیل شیوع ویروس کرونا

ایزدپور گفت: ارائه آموزش‌های صحیح و متناسب با ساختار‌های موجود جامعه به اشکال و روش‌های مختلف، و افزایش آگاهی و بینش گروه‌های آسیب پذیر جامعه، به ویژه نوجوانان و جوانان، موجب سلامت بیشتر، و مواجهه بهتر با واقعیت‌های زندگی می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۰ مرکز درمان اعتیاد سرپایی، ۱۴ مرکز اقامتی میان‌مدت و یک مرکز سرپناه شبانه در استان سمنان به معتادان خدمت‌رسانی می‌کنند و  همچنین یک هزار و ۲۳۷ نفر سال ۹۹ در مراکز اقامتی میان‌مدت استان پذیرش شدند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان افزود: مراکز سرپایی درمان اعتیاد یک نوع از مراکز خدمت رسان در حوزه اعتیاد است که در آن سم‌زدایی و درمان نگهدارنده با دارو به صورت روزانه انجام می‌شود و خدمات پزشکی، پرستاری، مددکاری و روانشناسی به معتاد‌ها ارائه می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار