کد خبر: ۹۵۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ 21 April 2021
Airtag
 

به گزارش تابناک سمنان بعد از افشای اطلاعات فراوان از ایر تگ، سرانجام این دستگاه در رویداد امشب اپل معرفی شد. از طریق این دستگاه، که کارایی آن شبیه سامسونگ گلکسی اسمارت تگ است، می‌توان وسایل مختلف در محیط پیرامون را با اتصال به گوشی آیفون پیدا کرد. بدین طریق می‌توان کلید، کیف پول و … را پیدا و حتی هنگامی که از وسایل مورد نظر دور می‌شوید اعلانی را دریافت کرد.

هر ایر تگ، ساخته شده از فولاد ضد زنگ صیقلی است و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و دارای گواهی IP67 می‌باشد. این دستگاه دارای بلوتوث، بلندگو، شتاب‌سنج و باتری قابل تعویض است و اپل گفته که باتری آن تا یک سال دوام خواهد آورد و با استفاده از ان اف سی حالت «گم شده» را فعال کرد.

 

Airtag

 

 

این دستگاه با قیمت ۲۹ دلار به‌صورت تکی و ۹۹ دلار به‌صورت بسته ۴ تایی از ۳۰ آوریل به‌فروش می‌رسد. به‌علاوه اپل گیره چرمی و لوازم جانبی مربوط به کلید را برای ایر تگ در نظر گرفته است.

 

Airtag

 

ایر تگ در برنامه «Find My» آیفون دارای قسمت جدیدی خواهد شد و می‌توان از آن طریق و ایجاد صدا، وسیله مورد نظر را ردیابی کرد. هر ایرتگ دارای پردازنده U1 اپل هست و از فناوری پهنای باند الترا، صدا و بازخورد فیزیکی (لرزش) استفاده می‌کنند تا افراد دقیق‌تر به محل وسیله مورد نظر هدایت شوند.

 

Airtag

 

لازم به ذکر است که ایر تگ هیچ‌گونه اطلاعاتی مربوط به مکان را ذخیره نمی‌کند و اپل از ارتباط رمزگذاری‌شده بین آیفون و ایر تگ استفاده می‌کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار