باشگاه میلان نیز به جمع ۸ باشگاه دیگری پیوست که از سوپرلیگ انصراف داده اند.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 21 April 2021

به گزارش تابناک سمنان تنها 48 ساعت پس از اعلام رسمی 12 باشگاه بزرگ اروپایی و رسمیت یافتن سوپرلیگ اروپا، حالا همه چیز منتفی شده است.

شب گذشته شش باشگاه انگلیسی لیورپول، منچستریونایتد، سیتی، تاتنهام، آرسنال و چلسی انصراف خود را اعلام کردند و ظهر امروز نیز اتلتیکو و اینتر به این جمع پیوستند تا تنها رئال، میلان، یوونتوس و بارسلونا در سوپرلیگ باقی بمانند.

 
 
دقایقی پیش 2 باشگاه میلان و یوونتوس انصراف دادند.

میلان کناره گیری خود را با انتشار بیانیه ای اعلام کرد و به این ترتیب حالا دو غول اسپانیایی تنها بازمانده های پروژه شکست خورده سوپرلیگ باشند.

میلان در بیانیه خود اعلام کرده است:« تغییر همیشه ساده نیست ولی تکامل برای پیشرفت ضروری است. ساختار فوتبال اروپا طی دهه ها ترقی پیدا کرده و بهتر شده است. بدون شک اعتراضات هواداران در سراسر جهان به خوبی موضع شان در قبال سوپرلیگ را نشان داد و میلان هم صدای دوست داران و عاشقان

این ورزش فوق العاده را شنید و به آن اهمیت داد. ما به سختی تلاش خواهیم کرد تا همچنان یک الگوی پایدار برای فوتبال باشیم.»

 

 

 

بیانیه یوونتوس:« در اشاره به بیانیه منتشر شده توسط باشگاه فوتبال یوونتوس در 19 آوریل 2021 و در مورد پروژه ایجاد سوپرلیگ، یوونتوس گرچه از اعتبار ورزشی، تجاری و حقوقی این پروژه اطمینان داشت، اما معتقد است که در حال حاضر امکان کامل شدن آن غیرممکن است و پس از کناره گیری 9 باشگاه دیگر، انصراف خود را اعلام می کند.»

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار