آشناگر:
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: همزمان با انتقال آب از سایر حوزه‌ها به استان سمنان، مدیریت منابع داخلی و اصلاح الگوی مصرف پیگیری و به طور مستمر اجرا شود.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 20 April 2021

 

استاندار سمنان روز سه‌شنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم‌آبی در سالن کوثر استانداری سمنان افزود: از تلاش‌های مسئولان مربوط که در بررسی، تحلیل و تصویب سند سازگاری با کم آبی استان سمنان نقش داشتند، نهایت قدردانی را دارم.
علیرضا آشناگرخاطر نشان کرد: باید شرایط کم آبی در استان سمنان را جدی بگیریم و برای جبران کسری آب با توجه به وضع موجود، مدیریت منابع داخلی و اصلاح الگوی مصرف و در کنار آن انتقال آب از سایر حوزه ها مدنظر باشد و از آنجایی که سمنان استان کم آبی است محدود بودن منابع آب در این استان باید بتوان وضع موجود را مدیریت کرد.
علیرضا آشناگراضافه کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در ارتباط با مدیریت منابع آب و اجرای سند سازگاری با کم آبی جلسات مستمر با مدیران شهرستانی مرتبط و فرمانداران برگزار نمایند.
وی اضافه کرد: در سفر رئیس محترم قوه قضائیه به استان سمنان تصمیمات قضائی در ارتباط با طرح‌های مشترک سمنان با دیگر استان‌ها اتخاذ شد که لازم است مدیران مربوط با بررسی فرایند کار، گزارشی از پیشرفت طرح ها ارائه دهند.
استاندار سمنان گفت: با ارسال گزارش کار طرح های مشترک سمنان با دیگر استان های کشور، برای رفع مشکلات و تسریع در انجام امور، مسائل و موانع احتمالی به رئیس محترم قوه قضائیه برای پیگیری امور ارسال خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار