کد خبر: ۹۵۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 19 April 2021
لامبورگینی آونتادور SVJ

 

به گزارش تابناک سمنان چه چیزی اتوموبیل خاص لامبورگینی آونتادور SVJ را حتی پیش از بیش خاص‌تر می‌کند؟ چه اتفاقی می‌افتد اگر از یک رنگ‌آمیزی خاص در این خودرو استفاده شود و پسوند زگو (Xago Edition) به آن ملحق گردد؟ این دقیقاً همان کاری است که کمپانی لوکس‌ساز ایتالیایی با آونتادور مورد اشاره انجام داده است. حال دو یوتیوبر به نام‌های Shmee150 و DoctaM3 با یک دیگر به بررسی یکی از این ده مدل تولید شده پرداخته‌اند. شما می‌توانید این ویدیو را از طریق این لینک مشاهده نمایید.

اتوموبیل لامبورگینی آونتادور SVJ Roadster عضوی از سری آونتادور محسوب می‌شود که کمپانی لامبورگینی ساخت این سری را از سال ۲۰۱۱ شروع کرد و به زودی به یکی از بهترین مدل‌های این برند ایتالیایی تبدیل شد. در طول این ده سال، آونتادور مدل‌های بسیاری از جمله مدل اولیه V12 را با میزان قدرت‌های مختلف به خود دیده است.

اکنون این آونتادور به ایستگاه SVJ Roadster رسیده است؛ اتوموبیلی رده بالا با توان ۷۵۹ اسب بخاری و جعبه دنده‌ای شامل هفت دنده برای سرعت‌های مختلف. مدل کوپه این اتوموبیل توانست پورشه ۹۱۱ GT2 RS در یک مسابقه مربوط به تولید‌کنندگان در نوررنبرگ آلمان شکست داد.

کمپانی لامبورگینی برای این که این مدل را حتی بهتر کند، اقدام به تولید ده دستگاه منحصر به فرد از این مدل زده و آن‌ها را تحت نام Xago Edition معرفی کرده است. هر کدام از این دستگاه‌ها رنگ‌آمیزی منحصر به فرد خود را خواهد داشت که هنوز در معرض دید علاقه‌مندان قرار نگرفته‌اند. گفته می‌شود که در رنگ‌آمیزی این خودروها از طرح شش گوشه معروف برند لامبورگینی نیز استفاده شده است.

طبق توضیحات DoctaM3، هر یک از این ده اتوموبیل تولید شده رنگ خاص به خود را خواهد داشت؛ در حقیقت این ده دستگاه هر کدام یک لامبورگینی منحصر به فرد خواهند بود که نمونه مشابه نخواهند داشت و این باعث گران‌قیمت‌تر شدن آن‌ها نیز می‌شود.

اگر شما قصد خرید یک لامبورگینی را داشتید، این مدل‌های ویژه و خاص را انتخاب می‌کردید یا سلیقه شما متمایل به مدل‌های عادی‌تر بود؟ قطعاً وقتی بحث ارزش آن در آینده باشد، مدل ویژه آونتادور Xago Edition سرمایه‌گذاری کاملاً معقول‌تری محسوب می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار