شایعه‌ی جدید منتشر شده نشان می‌دهد که بازی Call of Duty WW2: Vanguard بر روی کنسول‌های نسل هشتم با مشکلاتی مواجه شده است.
کد خبر: ۹۵۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 19 April 2021

به گزارش تابناک سمنان در طول دو ماه اخیر، شایعات و گزارش‌های مختلفی در خصوص نسخه‌ی بعدی سری Call of Duty منتشر شده است. این بازی که طبق گزارش‌ها Call of Duty WW2 Vanguard نام دارد، زیر نظر استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) توسعه می‌یابد. تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر شناخته شده‌ی بازی‌های Call of Duty و Battlefield، اخیراً با انتشار توییتی اشاره کرد که بازی Call of Duty WW2: Vanguard بر روی کنسول‌های نسل هشتم با مشکلاتی مواجه شده و به نظر می‌رسد این موضوع بر روی روند توسعه تاثیرگذار بوده است.

هندرسون در ادامه‌ی توییت خود اشاره کرد که که علاوه بر Call of Duty WW2: Vanguard، بازی بعدی مجموعه‌ی Call of Duty که ظاهراً توسط استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) توسعه خواهد یافت، کنسول‌های نسل هشتم و نسل نهم را هدف قرار داده است. این منبع پیش‌تر ادعا کرده بود که Call of Duty WW2: Vanguard از نظر توسعه در وضعیت بدی قرار دارد.

به مانند همیشه، این اطلاعات جدید با توجه عدم تایید رسمی فعلا به صورت شایعه قلمداد می‌شوند. با این حال، تام هندرسون جزو منابع معتبر به شمار می‌رود و تاکنون در اغلب مواقع اطلاعات درستی را منتشر کرده است. طبق گزارش‌های معتبر، بازی Call of Duty WW2: Vanguard با استفاده از موتور بازی Modern Warfare 2019 یعنی IW8 در دست توسعه قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار