مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان گفت: ۴۴۳ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال از محل ارزش افزوده به دهیاری‌های استان، به منظور رونق و توسعه روستاها، در سال گذشته پرداخت شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ 18 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان گفت: توزیع میزان اعتبارات بین دهیاری‌های استان سمنان در دولت تدبیر و امید افزایش قابل توجه داشت که نشان از توجه این دولت به توسعه روستا‌ها است.

او تصریح کرد: میزان تخصیص اعتبار به دهیاری‌‎ها برای عمران روستا‌های استان سمنان در سال ۹۸ از محل ارزش افزوده بیش از ۳۷۳ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان بیان کرد: رونق و توسعه روستا‌ها یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید بود و با اقدام‌های انجام شده مهاجرت از روستا‌های استان سمنان متوقف شده است.

او یادآور شد: در مجموع بیش از ۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ (طی هفت سال) به دهیاری‌های استان به منظور رونق و توسعه روستا‌ها پرداخت شد.

صمیمیان تصریح کرد: با توجه ویژه دولت به روستا‌ها اکنون ۲۵۶ روستای استان دهیاری دارد و یکی از روستا‌های دارای دهیاری استان با توسعه به شهر تبدیل شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان تصریح کرد: برای تجهیز و توسعه روستایی انواع ماشین‌آلات عمرانی مانند تراکتور و مینی‌لودر نیز خریداری و بین دهیاری‌های استان سمنان طی هشت سال گذشته توزیع شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار