کد خبر: ۹۵۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲ 18 April 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان طبق گفته‌ی xj0nathan، که یکی از منابع فاش‌کننده و از خالقان محتوای Assassin’s Creed به شمار می‌رود، ظاهراً نسخه‌ی بعدی این مجموعه تا سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر نخواهد شد. به نظر می‌رسد استودیوی یوبی‌سافت سوفیا (Ubisoft Sofia) برای کار بر روی سومین بسته‌ی الحاقی بازی Assassin’s Creed Valhalla تعیین شده و به همین علت پروژه‌ی بزرگ آن‌ها متوقف شده است.

در طول چند ماه گذشته، شایعات مختلفی در خصوص نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی Assassin’s Creed منتشر شده‌اند. در این شایعات اشاره شده بود که نسخه‌ی جدید در آسیا شرقی جریان خواهد داشت. با این حال، شایعات اشاره شده به اندازه‌ی برخی گزارش‌های دیگر از منابع معتبر که اشاره می‌کنند نسخه‌ی بعدی این سری همچنان در اروپا جریان دارد، قابل اعتماد نیستند. طبق این گزارش‌ها، استودیوی یوبی‌سافت سوفیا وظیفه‌ی توسعه‌ی نسخه‌ی جدید را برعهده دارد و ظاهراً این بازی یک نسخه‌ی کوچک‌تر مانند Assassin’s Creed Rogue خواهد بود که در دوران ریچارد شیردل جریان دارد و ظاهراً برای انتشار در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است.

با این حال طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی xj0nathan، ممکن است روند توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی Assassin’s Creed به طور موقت متوقف شود. به گفته‌ی این منبع، یوبی‌سافت تصمیم گرفته است تا تیم یوبی‌سافت سوفیا را برای کار بر روی سومین بسته‌ی الحاقی Assassin’s Creed Valhalla انتخاب کند. مدتی پیش اطلاعاتی از این بسته‌ی الحاقی در فایل‌های بازی مذکور فاش شده بود. طبق ادعای xj0nathan، فروش بسیار خوب Assassin’s Creed Valhalla و چالش‌های توسعه‌ی بازی در دوران همه‌گیری کرونا از جمله دلایل متوقف شدن روند ساخت نسخه‌ی بعدی این مجموعه بوده است.

تاکنون سومین بسته‌ی الحاقی بازی Assassin’s Creed Valhalla که با اسم رمز Meteor شناخته می‌شود، به صورت رسمی از سوی یوبی‌سافت معرفی نشده است و باید منتظر اطلاعات بیشتری از آن باشیم. در حالی که xj0nathan یک منبع فاش‌کننده‌ی نسبتاً معتبر به شمار می‌رود، اما در حال حاضر با توجه به عدم تایید رسمی یوبی‌سافت این اطلاعات جدید منتشر شده به عنوان شایعه تلقی می‌شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار