طی عملیاتی مشترک؛
تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس سمنان در عملیات مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان موفق به انهدام باند بزرگ و مسلح مواد مخدر و دستگیری تمام اعضای این باند شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 17 April 2021

۳۵۰۰ نیروی پلیس در طرح نوروزی استان سمنان حضور دارند - خبرگزاری مهر | اخبار  ایران و جهان | Mehr News Agency

 

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در آخرین رصد اطلاعاتی خود از فعالیت مجدد یک باند مواد مخدر شناسایی شده در استان سیستان و بلوچستان مطلع و  در بررسی های بعدی پلیس مشخص شد کاروانی مسلح با تجهیزات کامل تسلیحاتی از مرز جنوب شرقی کشور وارد خاک ایران شده است.

دستگیری این باند 8 نفره در منزلی روستایی

وی به شناسایی کامل مسیرهای تردد و استراحتگاه‌های قاچاقچیان اشاره کرد و گفت: تیم‌های اعزامی پلیس با هدایت لحظه‌ای ماموران انتظامی استان سمنان و در اقدامی هوشمندانه تمامی اعضای این باند هشت نفره را در منزلی روستایی دستگیر کردند.

سردار عبدالله حسنی با اشاره به حضور سرکرده اصلی این باند در این جا به جایی جسورانه گفت: هماهنگی های لازم انتظامی در استان هدف برای شناسایی و انهدام این باند فعال انجام شد.

سردار حسنی ادامه داد: پلیس سمنان در عملیات مشترک با پلیس استان سیستان و بلوچستان در این درگیری تمام هشت عضو این باند مسلح را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۵۱۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و توقیف سه دستگاه خودرو در این عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد و گفت: مقادیری قابل توجه انواع سلاح و مهمات از قاچاقچیان نیز کشف شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار