با کمک مردم خیر؛
تابناک سمنان: محمد قوسی قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: آرزوی هزار و ۲۶۵ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد با دستان سخاوتمند مردم استان در جشن آرزو‌ها برآورده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 17 April 2021

بیش از ۳ هزار نفر حامی جدید جذب کمیته امداد سمنان شده اند

 

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از برپایی جشن آرزوها در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: آرزوی ۱۲۶۵ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دستان سخاوتمند مردم سمنان در جشن آرزوها برآورده می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته آرزوهای کودکان یتیم و نیازمند در قالب نامه‌هایی که توسط خود آنان نوشته و جمع‌آوری می‌شد که خیران با انتخاب هر یک ازاین‌دست نوشته‌ها، آرزوی آن‌ها را برآورده می‌کردند اما در سال جاری و با توجه به شرایط کرونا بر بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

محمد قوسی اظهار داشت: درخت آرزوها نمادی از نیازهای کوچک و بزرگ کودکان یتیم و نیازمنداست که به هر شاخه آن، آرزویی در نامه‌ای نوشته می‌شود و کودکان از خیرین می‌خواهند با دست‌های سخاوتمندشان، آرزوها را برآورده کنند.

قوسی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۸۳۰ آرزو کودکان در قالب آ روزهایی مانند دوچرخه، انواع اسباب بازی، تبلت، و در مواردی لوازم ضروری زندگی از سوی این کودکان تهیه‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ده هزار و ۱۶۲ حامی حمایت ۷۶۵ یتیم و دوهزار و ۸۲۸ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان سمنان مبلغ یک میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به مناسبت عید نوروز به‌حساب فرزندان معنوی خودپرداخت کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار