سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان از بستری‌شدن 394 بیمار مبتلا به کووید19 طی شبانه‌روز گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 17 April 2021

دستگاه‌های اجرایی سمنان باید پاسخگو باشند/باید حضور مسئولان دستگاه‌های  اجرایی در بین مردم پررنگ تر شود

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته‌پور با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به کووید۱۹ در این استان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 355 مبتلای جدید در مراکز درمانی و بیمارستانی استان سمنان و در مناطق تحت‌پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: با شناسایی این موارد جدید شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های هشتگانه این استان به 31 هزار و 696 بیمار رسید.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس با بیان اینکه خوشبختانه در 48 سعت گذشته هیچگونه فوتی در استان گزارش نشده افزود: متاسفانه از ابتدای بحران کرونا تاکنون شمار قربانیان کووید۱۹ در استان به 961 نفر رسید.

خجسته پور از ترخیص 69 مبتلای دیگر طی شبانه روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: این مبتلایان پس از بازیابی سلامتی کامل با حال عمومی مناسب از بیمارستان های استان ترخیص شدند.

وی با اشاره به شناسایی 355 مبتلای جدید طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: 23 هزار و 613 نفر از مبتلایان این استان به صورت سرپایی شناسایی شدند.

خجسته‌پور بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و از عموم شهروندان خواست با پرهیز از هرگونه سفر و دورهمی و رعایت توصیه های ستاد مقابله با کرونا، مدافعان سلامت را در مدیریت این همه گیری و عبور از موج چهارم کروناویروس یاری کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار