په په و افشای آینده CR7؛
نشریه توتواسپورت خبر از ماندن کریستیانو رونالدو برای یک فصل دیگر در یوونتوس داده است.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 17 April 2021

به گزارش تابناک سمنان قرارداد ستاره پرتغالی و 36 ساله یوونتوس در تابستان سال 2022 با این تیم به اتمام می رسد و بعد از حذف بیانکونری از لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در فتح دهمین اسکودتوی متوالی، اخبار فراوانی در مورد آینده کریستیانو رونالدو و احتمال جدایی او از یوونتوس منتشر شده است. اما دیروز په په، مدافع پرتغالی پورتو و دوست صمیمی رونالدو در سال های اخیر در مصاحبه ای در مورد تصمیم بعدی این بازیکن و احتمال ماندن او در تورین صحبت کرده است.

 

 

په په در این مصاحبه گفت: "من فکر می کنم که کریستیانو رونالدو در تورین خوشحال است، او بهترین گلزن سری A بوده و کسانی که از او انتقاد می کنند نمی دانند که به ثمر رساندن بیش از 30 گل در سال چقدر دشوار است. عملکرد رونالدو فوق العاده بوده و من فکر می کنم او در یوونتوس باقی خواهد ماند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا او عاشقان فوتبال را خوشحال کرده و مثل همیشه به خوبی برای تیم ملی پرتغال نیز بازی بکند."

 
این در حالیست که در هفته های اخیر از پاری سن ژرمن، رئال مادرید یا منچستریونایتد به عنوان مقاصد احتمالی و بعدی کریستیانو رونالدو نام برده شده بود. به نظر می رسد رونالدو از مدیران یوونتوس خواهان اضافه شدن دو ستاره جدید به رختکت این تیم شده تا آنها فصل بعد قادر به مبارزه برای فتح عنوان قهرمانی در سری آ و البته لیگ قهرمانان باشند.

تاکنون رونالدو 126 بازی با لباس بیانکونری انجام داده و 97 گل در این مدت نیز به ثمر رسانده است. احتمال دارد در همین فصل رونالدو به رکورد 100 گل زده برای یوونتوس دست یابد.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار