استقلال با ۳ بازیکن در TOP۵
ستاره ریزنقش استقلال به‌عنوان بهترین بازیکن هفته اول لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) انتخاب شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 16 April 2021

به گزارش تابناک سمنان مسابقات هفته اول فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا در حالی به پایان رسید که هیچ‌یک از نمایندگان فوتبال ایران شکستی نداشتند و موفق شدند نتایج خوبی با کسب دو پیروزی و دو تساوی ارزشمند از تیم‌های قدرتمند این قاره به دست آورند که در این بین برد استقلال پُر گل‌ترین بازی هفته را به خود اختصاص داد و به همین دلیل سه بازیکن آبی‌پوشان در جمع پنج بازیکن هفته آسیا قرار گرفتند.

 

استقلال در هفته اول فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان قرار گرفت و موفق شد به برتری ۵ بر ۲ دست پیدا کند که این اتفاق موجب شده تا مهدی قایدی، محمد نادری و فرشید اسماعیلی به ترتیب در رده‌های اول، دوم و پنجم برترین بازیکنان هفته نخست جای داشته باشند.

 

مهدی قایدی که در دیدار مقابل الاهلی عربستان با حرکات تکنیکی، نفوذها و ارسال‌های خطرناک در خلق موقعیت موفق بود، دو گل هم در جریان برتری تیمش به ثمر رساند که گل دوم او به زیباترین شکل وارد دروازه سعودی‌ها شد.

این ستاره ریزنقش علاوه بر دو گلی که مقابل  الاهلی به ثمر رساند، ۲۶ پاس صحیح هم به هم‌تیمی‌هایش داد تا با این عملکرد و کسب نمره ۸/۹ به‌عنوان بهترین بازیکن هفته اول فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قرار بگیرد.

 

 

محمد نادری، مدافع چپ استقلال نیز که در کارهای دفاعی موفق بود و در کنار زدن یکی از پنج گل تیمش، ۴۲ پاس صحیح هم در جریان دیدار با الاهلی داد، نمره ۱/۸ را با نظر کارشناسان لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد تا در جایگاه دوم برترین بازیکنان هفته بایستد.

 

ادمیلسون جونیور، ستاره برزیلی الدحیل و اولکسی لارین، مدافع میانی استقلال تاجیکستان دیگر بازیکنانی هستند که در رده‌های سوم و چهارم برترین بازیکنان هفته اول لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند و پس از آنها فرشید اسماعیلی در رتبه پنجم ایستاده است.

 

اسماعیلی برابر الاهلی عربستان نخستین گل بازی را به ثمر رساند و موجب بالا رفتن روحیه تیمی‌اش شد و همچنین یک پاس گل و ۳۵ پاس هم داد تا نمره مشترک ۸ را همراه با لارین، مدافع استقلال تاجیکستان کسب کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار