کد خبر: ۹۵۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 16 April 2021
اپل پنسیل ۳

 

به گزارش تابناک سمنان طبق شایعاتی که به تازگی روی شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) منتشر شده‌اند، ایرپاد ۳ و پنسیل ۳، محصولات جدید اپل فاصله چندانی با معرفی ندارند. با توجه به این که رویداد بعدی این شرکت با نام Spring Loaded برای تاریخ ۳۱ فروردین سال جاری (۲۰ آوریل ۲۰۲۱ میلادی) در نظر گرفته شده، این شایعات می‌توانند به واقعیت تبدیل شده و ما به زودی محصولات جدید اپل را ببینیم. انتظار می‌رود که اپل پنسیل  جدید همراه با یک آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی همراه با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی (mini LED) رونمایی و روانه بازار شود.

از سوی دیگر احتمال نمایش ایرپادز ۳ در این رویداد بسیار اندک است اما به تازگی تصویرجدیدی از آن فاش شده است. طراحی ایرپادز ۳ که در این تصویر جدید دیده می‌شود، شباهت زیادی با نسل فعلی این سری با نام ایرپادز پرو دارد اما ظاهراً خبری از انتهای سیلیوکونی نیست. قاب دستگاه نیز بسیار شبیه ایرپادز پرو است. شباهت‌هایی هم با ایرپادز ۲ مشاهده می‌شود که البته همه آن‌ها را باید در حد گزارش‌های غیررسمی در نظر گرفت.

 

اپل ایرپادز ۳

 

آنالیزور اپل، مینگ چی کو، بیان کرد که نسل سوم ایرپادز اپل در سه‌ماهه سوم امسال عرضه خواهد شد. اپل در سال ۲۰۲۰ ۹۰ میلیون ایرپادز را به فروش رساند، اما کو اعتقاد دارد که این عدد در سال ۲۰۲۱ به ۷۸ میلیون خواهد رسید. او همچنین معتقد است که ایرپادز مکس نیز تاثیر چندانی در فروش کلی نخواهد گذاشت.

همچنین طبق گزارشی دیگر به‌نظر می‌رسد اپل قرار است از ایرپادز جدید، که احتمالاً ایرپادز پرو ۲ هست، رونمایی کند. طبق گزارش DigiTimes، یک منبع نزدیک به اپل به‌نام شرکت Winbond که تامین‌کننده فلش مموری است، تایید کرده است که کوپرتینویی‌ها برنامه‌ای برای معرفی نسل بعدی ایربادز محبوب خود دارند.

ایرپادز پرو ۲ احتمالاً در نیمه دوم امسال رونمایی خواهد و دلیل آن هم این است که شرکت Windbond با تمام ظرفیت خود در حال تولید قطعات مورد نیاز است. احتمال می‌رود این رونمایی در ماه آوریل امسال صورت پذیرد.

به‌علاوه، شایعاتی مطرح شده است مبنی بر این‌که اپل می‌خواهد ایرپادز پرو ۲ را در دو اندازه راهی بازار کند که احتمال دارد یک نسخه از آن ایرپادز پرو لایت نام‌گذاری شود. همچنین، گزارش دیگری می‌گوید که نسل دوم ایرپادز پرو از لحاظ شکلی کمی‌کوتاه‌تر از نسل اول است و بیشتر شبیه به گلکسی بادز و گوگل پیکسل بادز خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار