از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۵۲۶۱ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۶۵۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 16 April 2021
تاکنون ۳۷۲ هزار و ۳۶۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۱۲ هزار و ۱۰۸ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۸۴ هزار و ۴۷۰ دوز رسیده است.
 

به گزارش  تابناک سمنان بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۲۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۳۲۰۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به دو میلیون و ۱۹۴ هزار و ۱۳۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۲۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۶ هزار و ۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۷۶۱ هزار و ۴۹۷ تن بهبود یافته‌اند.

۴۶۵۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۴ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۷۷۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۶ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۴ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان با کمی کاهش به ۲.۵ درصد رسیده و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار