رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: شهرداری مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال برای تامین ۴۰ دوربین‌ پایش تصویر و پوشش کابل فیبر نوری مورد نیاز برای فعالیت آن‌ در سمنان هزینه کرد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 16 April 2021

١٨٠ میلیارد ریال برای فعالسازی ۴٠ دوربین پایش شهری در سمنان هزینه شد

 

به گزارش تابناک سمنان سید مسعود سیادتی ابراز داشت: ۱۰ دوربین پایش تصویر شهر سمنان مربوط به ترافیک شهر و سایر دوربین‌ها مربوط به مسائل امنیتی است و در صورت نیاز در اختیار دستگاه‌های مرتبط قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به کاربرد دوربین‌ها برای مدیریت تردد، نظارت و مسایل مختلف افزود: نیروی انتظامی سمنان، مجرمان سرقت از یک طلافروشی را که چندی پیش منجر به فوت طلافروش شدند، با کمک همین دوربین‌ها شناسایی و دستگیر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان بیان کرد: در راستای فعالیت دوربین‌های پایش تصویر، حدود ۹۰ درصد از مساحت شهر سمنان با کابل‌های فیبر نوری پوشش داده شد و باقی نیز آماده نصب است.

پیاده‌راه‌شدن خیابان امام (ره) طرحی ارزشمند و برند بین‌المللی است

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با اشاره به معطوف شدن مدیریت شهری دنیا به انسان‌محوری بیان کرد: مساحت بافت قدیمی شهر سمنان ۴۴ هکتار است و توجه به بدنه سازی خیابان امام (ره) در طرح پیاده‌راه‌سازی باعث رونق این منطقه می‌شود.

سیادتی افزود: لازم است فرهنگسازی بلندمدت بر تفکر کسبه بازار سمنان انجام شود تا رفته رفته با توجه به مزایای این طرح، تغییرات را بپذیرند.

وی ادامه داد: پارکینگ‌های موجود در آن محدوده مانند پارکینگ خیابان آستانه و گاراژ حقیقت می‌تواند پاسخگوی نیاز شهروندان باشد و راه‌ها و پارکینگ ‌های جدید نیز در حال تامین شدن است.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: بر اساس تجربه، بیشتر خودروهای پارک شده در خیابان امام خمینی (ره) متعلق به کسبه است و اگر این افراد خودروهای خود را در پارکینگ‌های اطراف پارک کنند، مشکلی در خصوص تردد شهروندان وجود ندارد.

شهر سمنان با جمعیت حدود ۲۰۰ هزار نفر در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر، در فاصله ۲۱۶ کیلومتری تهران و در مسیر اصلی تهران به مشهد قرار دارد و محدوده شهری آن ۲ هزار و ۹۵۰ هکتار است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار