به مناسبت ماه رمضان؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توزیع بیش از ۹۷۰ تن کالا‌های اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 15 April 2021

وضعیت بازار اقلام اساسی با آغاز محدودیت های کرونایی

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در طرح رمضانی، ۳۰۰ تن برنج، ۲۷۰ تن شکر سهم خانوار، ۱۰۰ تن روغن مایع مخصوص سهم خانوار و ۱۸۰ تن روغن مایع مخصوص واحد‌های صنفی و خدماتی اختصاص داده شده که در استان عرضه خواهد شد.

علی تشنه دل افزود: ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۶ تن گوشت قرمز منجد هم از دیگر کالا‌های اساسی است که توزیع آن همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در بازار آغاز شده است و گوشت مرغ گرم نیز بر اساس نیاز مصرفی استان، به صورت روزانه توزیع می‌شود.

تشنه دل تصریح کرد: شبکه توزیع اقلام رمضانی با اولویت سازمان میادین میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و توزیعی و شبکه‌های توزیع منتخب صنفی خواهد بود.

تشنه دل خاطر نشان کرد: در طرح ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان، سازمان صمت با مشارکت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی، نظارت و بازرسی در سطح عرضه را تشدید می‌کند تا این کالا‌ها به صورت کافی و با قیمت و کیفیت مناسبت چه به صورت فروش مستقیم و چه فروش اینترنتی عرضه شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار