مسئول امور قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان:
مسئول امور قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت:گفت: پیش‌آزمون سراسری قرآن و عترت، دوم اردیبهشت به منظور آشنایی داوطلبان با شیوه برگزاری آزمون سراسری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 15 April 2021

پیش‌آزمون سراسری قرآن و عترت در استان سمنان برگزار می‌شود

 

به گزارش تابناک سمنان  مجتبی نورمحمدی با بیان اینکه پیش‌آزمون سراسری قرآن و عترت، دوم اردیبهشت از ساعت ۹ صبح به منظور آشنایی داوطلبان با شیوه برگزاری آزمون سراسری برگزار می‌شود، ابراز کرد: علاقه‌مندان شرکت در این پیش آزمون می‌توانند از طریق سامانه quranedu.ir نسبت به حضور در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت اقدام کنند.

وی افزود: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت طبق برنامه‌ریزی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هشتم تا دهم اردیبهشت همزمان با ۱۵ تا ۱۷ رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت دو هزار و ۵۳۸ نفر در استان سمنان ثبت نام کردند.

نورمحمدی افزود: ثبت نام آزمون امسال در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل بیت (ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان و حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم جز ۳۰، حفظ و مفاهیم جز اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم پنج جز اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جز اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جز اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جز اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جز اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم انجام شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار