یحیایی خبرداد؛
تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 15 April 2021

وجود ۱۲ هزار انبار و مرکز نگهداری کالا در استان سمنان/ تمامی کالا‌ها مورد  پایش قرار میگیرند

 

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی ، برنج ، روغن ، قند و شکر ، خرما و میوه طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان اجرا خواهد شد.

آغاز طرح نظارت بر بازار با آغاز ماه مبارک رمضان

مهدی یحیایی ادامه داد: با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و مصرفی خانوار در ماه مبارک رمضان، حفظ آرامش بازار در این ماه مبارک و توجه به رفاه هموطنان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه طرح ویژه نظارت بر بازار همزمان با سراسر کشور از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه می‌یابد.

یحیایی تصریح کرد: این طرح تشدید بمنظور جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی انجام و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی و غیرصنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی‌ها ، تالارها و رستورانها ، سوپر مارکت‌ها و میوه و تره بار در اولویت نظارت خواهد بود.

مردم هرگونه تخلف را به شماره 124 گزارش دهند

این مقام مسئول اضافه کرد: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستانها و ناظران افتخاری به صورت مستمر و روزانه گروه های کالایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان را بطور ویژه مورد پایش قرار خواهند داد.

یحیایی همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار