محمد رشیدی در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام نوروز مطابق با برنامه ریزی از روستا‌های ۵ بخش کرمانشاه بازدید و به بررسی و حل مشکلات آن‌ها اقدام کردیم.
کد خبر: ۹۵۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ 15 April 2021

محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار دا شت: در ایام نوروز ١۴٠٠ در ۵ بخش ماهیدشت، فیروز آباد، کوزران، سنجابی و بخش مرکزی قره سو و درود فرامان با برنامه حضور پیدا کردیم و توانستیم در هر کدام از بخش ها، چند روستا را پوشش دهیم. پنج مشکل اساسی وجود داشت که یکی از آن‌ها مربوط به راه‌های روستایی است و بودجه‌ی استان برای راه روستایی ۷ میلیارد تومان یعنی در حد ۴_۵ کیلومتر راه سازی تخمین زده شده است.

وی افزود: با تلاش‌های مضاعفی که انجام شد بودجه راه‌های روستایی به ۱۵٠ میلیارد تومان رسید هر چند باز هم این مبلغ پاسخگو نیست، علاوه بر این در آب روستایی مشکل داریم و در بخش‌های فیروز آباد و درود فرامان این مشکل جدی است، مشکل بعدی آنتن دهی موبایل و اینترنت است که در بعضی روستا‌ها وجود دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئله بعدی اشتغال روستایی است که تضعیف شده و در فیروز آباد و مکان‌هایی که زمین زراعی کم است این مشکل به چشم می‌خورد.
در بخش‌های دیگر هم جوانان بیکار زیاد داریم و دیگری آسیب اعتیاد است که در بخش‌هایی والدین نسبت به آن حساس بودند.

این مسئول ادامه داد: چند روز گذشته با وزیر ارتباطات جلسه‌ای برگزاری کردیم تا نسبت به روستا‌هایی که قطع اینترنت داشتند، پیگیری‌های لازم صورت گیرد. اگر چه قریب به ۷۸ درصد روستا‌های بخش‌های کرمانشاه اینترنت و موبایل دارند.

رشیدی تاکید کرد: ۲۲ درصد مشکلات، مربوط به برنامه شاد است که دانش آموزان به آن نیاز دارند، همچنین یک مشکل فرعی دیگر بحث کود است و درباره تراکتور هم که موجب نارضایتی بود به رییس جهاد کشاورزی استان توضیح دادیم و تیم بازرسی برای این کار اختصاص یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار