سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان از افزایش بستری‌های کروناویروس این استان به 412 بیمار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 14 April 2021

وجود 412  بستری‌ کرونایی در استان سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته‌پور با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به کووید۱۹ در این استان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 396 مبتلای جدید در مراکز درمانی و بیمارستانی استان سمنان و در مناطق تحت‌پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد: با شناسایی این موارد جدید شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های هشتگانه این استان به 30 هزار 662 بیمار رسید.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس از جان‌باختن یک بیمار کرونایی طی روز گذشته در این استان خبر داد و افزود: متاسفانه از ابتدای بحران کرونا تاکنون شمار قربانیان کووید۱۹ در استان به 959 نفر رسید.

خجسته پور از ترخیص 59 مبتلای دیگر طی شبانه روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: این مبتلایان پس از بازیابی سلامتی کامل با حال عمومی مناسب از بیمارستان های استان ترخیص شدند.

وی با اشاره به شناسایی 396 مبتلای جدید طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه با توجه به تغییر وضعیت رنگی مناطق مختلف استان در یکی هفته گذشته شاهد روند افزایشی مبتلایان و بستری‌ها در استان هستیم.

وی با بیان اینکه هفت شهرستان از شهرستان های هشتگانه استان در وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی هستند خاطرنشان کرد: با توجه به سیر فزاینده ویروس در کشور و استان از عموم هم استانی ها انتظار می رود ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از سفر و حضور در هرگونه دورهمی جمعی و خانوادگی اجتناب کنند.

معاون استاندار سمنان گفت: از بیش از 30 هزار و 660 مبتلای کرونایی این استان تا کنون 22 هزار و 743 بیمار به صورت سرپایی در استان شناسایی و مابقی در بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه استان بستری شدند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار