معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری دامغان گفت: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای سال ۹۹ ایجاد یک‌هزار و ۲۸۸ شغل بود که با ایجاد یکهزار و ۳۲۶ شغل، بیش از ۱۰۰ درصد محقق شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 14 April 2021

معاون فرماندار: ۱۰۳ درصد تعهد اشتغال دامغان محقق شد

به گزارش تابناک سمنان حمیده خورزانی بیان کرد: تعهد اشتغال همه ساله از طریق ادارات کل در سامانه رصد اشتغال ثبت می‌شود که در طول سال در چندین نوبت توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان رصد می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: طبق تعهد اشتغال یکهزار و ۳۲۶ شغل در سال گذشته دامغان، ۱۲.۱ درصد تعهد استان در این شهرستان محقق شد. 

وی به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: امسال ۵۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به منظور تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان درنظر گرفته شد که از این میزان در سطح شهرستان دامغان در قالب ۳۶ طرح به مبلغ پنج میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال پرداخت شد. 

خورزانی افزود: مهم‌ترین معیار تخصیص تسهیلات، براساس سرانه جمعیت هر شهرستان است که سال ۹۹، سهم دامغان پنج میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال لحاظ شد.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات مشاغل خانگی به منظور ایجاد اشتغال های خرد و خانگی به دستگاه های اجرایی شامل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری دامغان گفت: افراد متقاضی دریافت تسهیلات در این طرح، همه ساله پس از تشکیل پرونده، تکمیل مدارک و تایید نهادهای مربوط، برای دریافت وام به بانک های عامل معرفی می‌شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار